rattpojkarna

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

Ensamma

Av Tor, Oden, Ninja & Wazabi - 14 april 2014 08:46

Idag klev matte upp tidigt, hon skulle till dendär skolan eller vad det heter. Man ska tydligen lära sig massa saker där!

Imorrn har hon praktik och måste sova borta idag för att hinna med bussen på morgonen, vilket betyder att vi blir ensamma hemma hela dagen, men mattes mamma ger oss mat och så iallafall.


Igår va husse här också, han har vi saknat, så vi blev jättegladaglada när han kom!
Han kom efter vi hade fått vår mat, o matte tyckte det var bra, för enligt henne såg det inte alls gott ut. Rå köttfärs blandat med äggula, o så massa sallad o grönsaker, vi som bara precis hade hunnit äta upp salladen vi fick i förrgår, o så får vi ännu mer?


Jaja, sallad kanske kan vara bra, men jag föredrar annan mat ^^
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, slöa i hängmattan kanske? Det låter som en bra idé tycker jag!
Får se om jag får med mig min vapendragare Oden också, så kan Ninja och Tor få leka runt bäst dom vill, bara dom inte stör mig   


/Wazabi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tor, Oden, Ninja & Wazabi - 22 april 2014 17:50


Idag fick matte ett kuvert på posten, det innehöll 4 stycken selar till oss, som vi ska ha på oss i sommar då vi ska få gå ut i trädgården! Matte har tyvärr inte lärt sig riktigt hur man sätter på oss selarna än, och vi är nog tyvärr inte till så myc...

Av Tor, Oden, Ninja & Wazabi - 19 april 2014 19:08


Vi tänkte recensera vår nya inredning lite kort, ifall nån funderar på om det är värt att köpa eller inte.   Börjar med hyllplanet, det tycker vi är riktigt bra eftersom vi gillar att ha möjligheten att vara på olika höjder i buren, och matte gil...

Av Tor, Oden, Ninja & Wazabi - 19 april 2014 18:53

Nu har vi inte uppdaterat på några dagar, men har inte hänt nåt speciellt, bara det gamla vanliga i råttlivet!Igår åkte matte hem till husse, men det gjorde ingenting för vi fick en städad bur samt vara ute och springa innan dess, och så kom ju båda ...

Av Tor, Oden, Ninja & Wazabi - 16 april 2014 19:03


Idag kom matte hem sent, utan husse dessutom, o när hon väl kom hem satte hon sig och gjorde nå ledtrådar till ett påskägg hon gömt, påskäggsjakt kallade hon det, eftersom att det snart är påsk.Eftersom hon gjorde det fick inte vi komma ut o springa ...

Av Tor, Oden, Ninja & Wazabi - 15 april 2014 19:27

Matte är hemma, husse kommer sen, god mat och vi får snart en nystädad bur, medans får vi vara ute och springa! Bättre blir det inte! :D/Oden och gänget! ...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

RSS

Presentation

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards